LID WORDEN BIJ WANDELCLUB AL KONTENT GROOT EVERGEM VZW

• Als lid ben je automatisch aangesloten bij WANDELSPORT VLAANDEREN vzw.
  • Op vertoon van je lidkaart heb je steeds korting op het inschrijfgeld van een wandelorganisatie.
  • Elk lid kan aan verminderende prijs (6,00€) de kalenderboek "WALKING IN BELGIUM" aankopen.
  • Als lid ben je steeds verzekerd tijdens de wandeling, alsook op de heenweg naar en terugweg van de wandeling.
  • Eveneens ben je verzekerd voor persoonlijke wandelongevallen, buiten de wandelorganisaties.
  • Driemaandelijks ontvang je het tijdschrift "WALKING MAGAZINE"
  • Driemaandelijks ontvang je ons ledenblad 't Wakje met alle nodige info over onze clubactiviteiten.
  • Als lid kan je steeds deelnemen aan de binnenlandse en meerdaagse buitenlandse busreizen die onze club organiseert.
  • Uniek spaarkaartsysteem. (bij 20 stempels heb je recht op waardebon van 10,00€)
  • Clubkledij en gadgets zijn steeds te verkrijgen op onze wandeltochten of via contact met Elie Vergeyle (contactgegevens zie bestuur).
  • Als lid ben je vrijblijvend steeds welkom om een handje toe te steken op één van onze eigen organisaties, op deze manier leer je andere leden beter kennen.
  • Jaarlijks clubfeest aan heel voordelige prijs.
  • Binnen onze club is elk lid vrij te gaan wandelen waar ze zelf willen en worden geen verplichtingen opgelegd.

Prijs van het lidgeld

• Eerste lid: 18€
  • Elk volgend inwonend gezinslid: 16€
  • Terug betaalbaar door verschillende ziekenfondsen - vraag er naar bij uw ziekenfonds!

Hoe kan je lid worden

• Geef je gegevens door aan onze secretaris ledenbeheer andre.couvreur@telenet.be of vul onderstaand formulier in.
  • Het  bedrag van het lidgeld kan je storten op onze bankrekening BE88 8908 7410 6841 met vermelding van je naam en LIDGELD.