Vrijwilligers/Medewerkers:

Wandelclub Al Kontent Groot Evergem vzw beschikt over een fantastisch en uitgebreid team medewerkers.

Wil jij ook in de toekomst tot deze fantastische groep behoren en jouw hulp aanbieden om de club draaiende te houden en een toffe sfeer te garanderen. Dat alles met slechts één doel voor ogen: kwalitatief goed georganiseerde wandelingen en activiteiten aanbieden.

Ben je bereid af en toe een extra handje te helpen binnen de werking van de club?

Met welke zaken kan je ons helpen? Denk daarbij aan : wat doe ik graag, wat kan ik goed, wat lijkt me leuk om te doen?

Zeg ons waarvoor je interesse hebt. Dat betekent uiteraard niet  noodzakelijk dat we je ook zullen vragen om dat allemaal te doen. In samenspraak kijken we dan welke taken je wel of niet voor je rekening kan nemen tijdens een activiteit van de club.

• Bewegwijzering en controle parcours
  • Bewegwijzering naar de startplaats
  • Parkeerwachter
  • Administratieve hulp
  • Klaarzetten zaal
  • Bardienst
  • Verkoop broodjes, koffie, taart, soep,..
  • Afruimen
  • Afwassen
  • Onderhoud

Alle hulp is welkom want "vele handen maken licht werk"

Neem gerust contact op met onze voorzitster Peggy

Vrijwilligerswet:

In het kader van de vrijwilligerswet is elke club verplicht een vrijwilligersdocument op te stellen. Deze kan je terug vinden in bijgevoegd document.

Vrijwilligersovereenkomlst Wandelclub Al Kontent Groot Evergem Vzw
PDF – 65,7 KB 545 downloads